יצירת ארכיב אישי, ארכיב משפחתי או ארכיב לעסק שלך
במשך השנים אנו אוספים וצוברים פריטים שאנו רוצים ושחשוב לנו לשמור אותם משתי סיבות עיקריות:
הסיבה הראשונה היא הצורך הרגשי.
אותו הפריט (מסמך, תמונה, חפץ) מזכיר לנו חוויה, לרוב טובה שנרצה לשמר ולזכור לעד.
הסיבה השנייה היא שימור לצורך תיעוד היסטורי, ממש כמו בארכיון של גוף מוסדי, של עירייה, בית ספר וכו’, כל בית, כל אדם וכל עסק ראוי לארכיון המשמר את ההיסטוריה שלו.
בבואי להקים לך את הארכיון האישי / המשפחתי / העסקי, אמצע עבורך את הפתרונות הנכונים והמתאימים ביותר עבור סוג הפריטים, על מנת לשמר אותם בצורה טובה ויעילה לאורך שנים רבות.
יצירת ארכיון – איך זה עובד?
תהליך סידור ויצירת הארכיב למשרד או לבית הפרטי, כולל מיפוי של הצרכים, כמות החומר שנאסף וצפי לכמויות עתידיות בשנה.
הפרדה בין ארכיב ‘הנהלת חשבונות’ לבין ארכיב אישי ‘העסק / המשפחה’.