ארגון וסדר בניירת
לפעמים אנו מרגישים שהניירת, החשבונות המסמכים הרבים ודואר הזבל, משתלטים לנו על תיבת הדואר, על שולחן האוכל, על האי במטבח, על המגירות של הניירת ועלינו באופן כללי.
יש אפשרות ורצוי לטפל בניירת כך שהיא תועיל יותר מאשר תזיק.
ברגע שנביא את השטח ל”נקודת האפס” יהיה הרבה יותר קל ונוח לתחזק ולשמר בית רגוע ונקי מניירת מקומטת ומאובקת, וגם נקל על עצמינו במציאת מסמך דרוש- שהרי בשביל זה מלכתחילה אנו שומרים על הניירות.
סידור ניירת ומסמכים – איך זה עובד?
תהליך סידור מסמכים מתחיל בראיון אישי בכדי להבין את הצרכים, מיפוי מה קיים, הבנת צרכי הלקוח וקביעת סדר עדיפות לטיפול, אחסון ונגישות, מיון ותיוק של הניירת על פי הקריטריונים שיקבעו (שנתונים, נושאים וכדומה).