סידור וארגון משרד ביתי
אני עובדת מהבית וה”משרד” שלי הוא ברדק אחד גדול.
ערימות של ניירת, ארגזים שלא נפרקו כבר שלוש שנים, כבלים של חשמל ותקשורת ועל כל אלה – כרית השינה של הכלבה.
בתוך כל זה אני צריכה להצליח לנהל עסק ולעסוק במקצוע, שדורש חשיבה מסודרת ועקבית.
איריס היא גלגל הצלה הכרחי מבחינתי. היא מגיעה, לוקחת אליה את ערימות הניירת המבולגנות, מתיישבת ומתחילה לעשות סדר.
מדי פעם היא שולפת מעטפה מצ’וקמקת ואומרת לי: רוית, יש פה תווי קניה שעוד רגע פג תוקפם. את לא רוצה להשתמש בהם? אני פותחת ומגלה 300 שקל שחמקו ממני אל תוך הבלגאן ובעוד רגע היו מאבדים כל ערך עבורי.
אחר כך היא מוצאת לי זיכוי של כמה עשרות שקלים לרשת ביגוד – שאיבדתי בין הניירות, כרטיס תדלוק של דור אלון שאבד לי לפני שנה וכן הלאה וכן הלאה פתקים, ניירות ופריטים שנחשבו עבורי אבודים, עד שהגיעה.
איריס שווה לי זמן וכסף רב וכשהיא יוצאת את פתח ביתי, המשרד שלי שוב מסודר ורענן, משטח העבודה שלי נקי ונוח לתפעול ואפשר לחזור לעבוד ולבלגן, עד הביקור הבא שלה, כי ברור לי שבפעם הבאה שהיא תבוא – שוב יהיה בסדר!
תודה! רוית